Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sabroso Rotterdam. Meer weten? Ontdek meer
venulda
20 jun 2026 om 19:38
Het eten was wel lekker, maar mocht wel meer pindasaus bij me, la paria
Rukanya
17 jun 2026 om 18:09
Eten is lekker en de klantenservice was geweldig
Soares
29 mei 2026 om 19:29
heel lekker alleen de moro groot was gewoon normaal formaat.
Eurides
24 mei 2026 om 18:02
e
Mo
20 mei 2026 om 19:01
Strak netjes op tijd smaken subliem alleen maar respect!
Gen
16 mei 2026 om 20:25
heb hier vaker besteld en altijd verse patat gehad maar deze keer had ik gemerkt dat de patat niet vers was
Day
13 mei 2026 om 21:59
Voor zo'n prijs heb ik wel een salade ernaast verwacht, geen bijzonder eten (had ik zelf kunnen klaar maken) en boven de garnalen waren helemaal door de rijst heen, ik weet niet als kwam door de bezorger of het zo slordig is klaar gezet.